חתימה

עמי אנידג'ר

סדנאות צחוק למבוגרים בשילוב עם אמן חושים

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

הצחוק תמיד היה החמצן לנשמה. אנשים צודקים רק אם קיימת סיבה מוצדקת לכך. מדובר על סוג של תרפיה משחררת בקבוצת אנשים. הצחוק הוא דבר מדביק והלחץ בחיי היום יום גורם לנו להתנסות לפחות בסדנת צחוק, אשר רק תעלה לכם את מצב הרוח. ההתמודדות עם פחדים ולחצים נפשיים והצחוק, רק ישפיע עלינו לטובה. זו הסיבה שהרבה מנהלי חברות, יאהבו לשלב בימי גיבוש, אמנים שונים המתמחים בסדנאות צחוק, מה שלבטח יחבר בין העובדים והמנהלים, כאשר מסך הקרח הרשמי פשוט יישבר והעובדים אף יזכו לראות את הבוס הגדול שלהם צוחק.

 

אמן חושים וסדנאות צחוק האם זה משתלב יחד?

 אנשים רבים שלא היה להם חוש הומור, פיתחו אותו באמצעות סדנאות הצחוק, כאשר מצאו כי הצחוק גורם להם לאושר, הפגת מתח ופתיחת מעצורים. היום, כבר משלבים גם אמני חושים בכל מיני סדנאות צחוק או מופעים שונים לימי גיבוש של ארגונים וחברות, אשר בהם משתתפים גם העובדים וגם המנהלים. את אמני החושים, רבים מאתנו הספיקו להכיר בשנות ה-70 ו ה-80 של המאה הקודמת, כאשר אורי גלר האגדי בלט בהם והפך לאמן חושים בעל שם עולמי. אורי גלר היה מסוגל לקרוא מחשבות של אנשים שהיו נמצאים במופע, והיה מסוגל באמצעות טלקינזיס, לעצור את כל השעונים של משתתפי המופע. היום, מזמינים אמן חושים לאירועים רבים, אם בשילוב של סדנאות צחוק או אמן חושים ייחודי שהוא יכול לשבור את המתח באמצעות קטעי הומור שנונים שיפילו את הקהל לרצפה.

אמן חושים לאירועים

 

אימפרוביזציה מרשימה של אמני החושים שמשלבים צחוק עם מתח

 

אנשים רבים מעוניינים לצפות במופעים מיוחדים, לא כאלה שהם נפוצים ומוכרים. ניתן להזמין אמן חושים מוכשר שמציג מיסטיקה שיש בה הרבה אתגר ומתח, יחד עם קטעים מצחיקים כאשר האמן, מציג אימפרוביזציה בהחלט מרשימה ואינטראקציה מושלמת עם הקהל.  כדי שאמן החושים יחוש את הקהל היטב, לרוב אמן החושים הוא בעל סף רגישות גבוהה, מה שלבטח יגרום לו להתחבר היטב עם הקהל ולחוש את האנרגיה. זוהי סגולה של אמן חושים אשר מקנה לצופים גישה חיובית לאיכות חיים בריאה יותר. מה שמעניין הוא שרבים מהקומיקאים ואמני החושים הם יהודים וחלק מהם שכבר אינם אתנו, השאירו לנו זכרונות טובים, מצחיקים ומרשימים גם בארץ, ישנם הרבה קומיקאים שהם גם אמני חושים שיכולים לרתק  את הקהל למשך שעה ויותר.

 

מסתבר שצחוק ומתח הולכים בד בבד

 

כולנו אוהבים לצחוק וכולנו נמשכים אל המיסטיקה. זו הסיבה שמופעי סטנד אפ, סדנאות צחוק ומופעים של אמני חושים, תמיד משכו וימשכו אליהם קהל רב. אולמות כאלה לרוב מלאים מפה לפה ודרושים בקרב ימי גיבוש של חברות ותאגידים רבים. כדאי להגיע למופע כזה, להתרשם ולהחליט אם אכן זו הדרישה שלכם כבעלי חברה או תאגיד המעוניינים במופע יוצא דופן שמשלב צחוק ומתח- זה עשוי להיות דווקא מעניין.

 

דילוג לתוכן