חתימה

עמי אנידג'ר

כל המידע על סדנאות גיבוש לעובדים

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

הרבה מנהלי חברות, שוקלים בכל שנה או פעמיים בשנה, איזה סוג של גיבוש יערכו לעובדים שלהם. ידוע, כי ימי גיבוש גורמת לעובדים לעבוד יחד ולייצר תפוקה טובה יותר של עבודה. ימי הגיבוש יכולים לכלול סדנאות צחוק, מופעי סטנד אפ קורעים מצחוק, מה שיקרב בין העובדים למנהלים. על פי המחקרים, צחוק שהוא ספונטני, הוא בעל השפעה נהדרת, מרים ומעורר את מצב הרוח והאנרגיות החיוביות. סדנאות צחוק למבוגרים, מהווים את החמצן לנשמה. מדובר על שחרור ממתחים נפשיים ניתן לתרגל בכל גיל ובכל מצב את מה שיעורר את הנפש .

מופע בידור מאולתר הבנוי לימי הגיבוש של עובדים

התוכן הינו חשוב ולכן, אדם שהוא אמן סטנד אפ, יוכל להכין תכנים מתאימים ואפילו לאלתר תכנים שונים בעת מופע הסטנד אפ בעת ימי הגיבוש אשר מיועדים לעובדים. קחו לדוגמא, תכנים הקשורים ליחסי עבודה, יחסים בין הבוס לעובדים ועוד. כאשר התוכן או הנושא נוגע לצופים, הוא מקבל נופך מעניין ומשובב יותר, מה שגורם להצלחה רבה במופעים מסוג זה. כדאי לגבש את העובדים ע"י שילוב של מופע צחוק וכן דיאלוג בין העובדים לסטנדאפיסט שבהשראתו, ישנם מצבים מחיי היום יום ומעולם העבודה שנוגעים לנו כל כך ולכן הסיטואציות השונות הללו תמיד יצחיקו יותר.

ימי גיבוש לעובדים

גיבוש הקונספט באירוע הגיבוש באמצעות איסוף חומרים

על מנת שיום הגיבוש בין העובדים יהיה מוצלח, סטנדאפיסט מוכשר יאסוף חומרים ויכין מראש את הקונספט, כאשר יכיר את הדמויות במקום העבודה, כגון אנשים עם הרגלים שרק מי שעובד איתם שנים מכיר אותם, איך הבוס מתרגז ועוד. בהשראה זו, ניתן יהיה לבנות מופע שיהיה מיוחד ומצחיק עד דמעות. ניתן למצוא סדנאות גיבוש לעובדים שמשלבים בהן פעילויות שונות כאלה שיש בהם יצירתיות, סדנאות של יוגה צחוק, אמני טלפתיה ועוד. גם ההשפעה של צחוק ומיסטיקה יחד, גורמת לאדרנלין בדם של רבים מאתנו להשתולל, מה שמפיח בנו רגשות עזים, עניין רב והנאה רצופה מכל רגע ביום או ערב הגיבוש שהמנהל השקיע בו הרבה מחשבה ומשאבים.

סדנאות שהן אהובות על העובדים

כל נושא הקולינריה, החל לצבור תאוצה רבה בשנים האחרונות. תכניות הבישול רק גרמו לאנשים לאהוב יותר את הבישול והטרנד, החל להיראות בסדנאות שונות של גיבוש, שפים פרטים למסיבות פרטיות ועוד. ישנן חברות אשר מארגנות סדנאות בישול לימי גיבוש של עובדים, מה שמקרב הרבה בין העובדים וגורם להם לשיתוף פעולה יחד, סדנאות בישול מעניקות יותר מוטיבציה,גם לשיתוף פעולה בעבודתם בחברה או בתאגיד שבו הם עובדים. לרוב המתכונים יהיו קלים להכנה, כך שכולם יוכלו להכין אותם ללא בעיה ולהשתמש בהם כאשר הם מארחים בביתם. בסדנא יעניקו אתגרים לעובדים כגון הטלת משימות שדורשות שיתוף פעולה מלא וכאלה שמעוררות הומור.

דילוג לתוכן